Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 21:39 - Trick or Treat
Автор: libertybell Категория: Забавление   
Прочетен: 2014 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 08.11.2010 21:12


image          image


Аз съм куче пазач. Името ми е Смрък. Сега живея с господаря си край Лондон. Много обичам Сохо през нощта, с ароматните му мъгли и тъмни улици. Тогава е тихо и ние си правим дълги разходки. Джак е прокълнат от много отдавна и трябва да върши повечето от работата си нощем, за да не позволи да се случат по-лошите неща. Докато той се занимава с това, аз наблюдавам. Ако някой дойде — вия.
Ние сме пазачи на imageняколко проклятия imageи работата ни е много важна . . . . .
Снощи се разхождахме. Сдобихме се с корен от мандрагора от едно далечно поле, сцена на убийство, извършено от някой друг. Господарят ми го уви в коприна и веднага се върна на работното си място.
Чух го да бъбри добронамерено с Нещото от Кръга.  image
Списъкът със съставките на Джак е много дълъг и всичко трябва да се прави както трябва и точно навреме.
 

Дойде котката Грималкин image— безшумно, по котешки — и надникна през прозореца. Обикновено нямам нищо против котките. Искам да кажа, че са ми безразлични. Само че Грималкин принадлежи на Лудата Джил, imageкоято живее от другата страна на хълма, по посока към града, и разбира се, шпионира в полза на господарката си. Изръмжах, за да й покажа, че е забелязана.
— Рано забелязваш, Смрък — изсъска тя.
— Рано шпионираш, Гри — отвърнах аз.
— Всеки със задачите си.
— Така е.
— Значи се започна.
— Започна се.
— Върви ли добре?
— Дотук. А как е при теб?
— Също. Предполагам, че е най-лесно да попиташ по този начин, засега.
— … Но котките са потайни — добавих.
Тя тръсна глава, вдигна лапа и започна да я разглежда.
— В спотайването има някои удоволствия.
— За котките — отбелязах.
— И някои неща се научават.
— Например? . . . . . image

Откъсите са от прекрасното фентъзи на Роджър Зелазни "Една нощ през самотния октомври". 

image     image                           


 






Гласувай:
7



1. galinabg - Хахах!
31.10.2009 21:57
Е, много сладко! Целувки!
цитирай
2. libertybell - Здрасти, Галя:)
02.11.2009 20:17
Радвам се, че си се забавлявала. Това беше и целта!
Поздрави.
цитирай
3. bizcocho - Котката ме хипнотизира :)
06.11.2009 22:51
Котката ме хипнотизира :)
цитирай
4. libertybell - :)))
09.11.2009 15:17
bizcocho написа:
Котката ме хипнотизира :)

Ако прочетеш книжката ще бъдеш още по-хипнотизирана!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: libertybell
Категория: Политика
Прочетен: 786616
Постинги: 176
Коментари: 1345
Гласове: 15485