Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2008 02:34 - Др. Станишев, опять двойка!
Автор: libertybell Категория: Политика   
Прочетен: 1754 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2009 19:35


Ако Станишев просто си клечеше сред "позитанци" като партиен лидер - както й да е! Но той е министър-председател и има властта да направи много глупости и поразии... 
Оня ден посрещна представителите на опозицията с думите: "Здравейте, циркаджии!" като изглеждаше доволен от себе си !?  
Българският премиер имаше наглостта да се подиграе със символичния  протест на един милион български граждани!
 
Изненадани ли сте от наглостта? Аз - не!

По-късно бяхме свидетели на второ действие:
"Искам прокуратурата да разследва фалшификациите и манипулациите в тази подписка, извършени от опозиционните лидери. Не само аз, а и някои медии установиха, че  част от подписите в нея са събирани чрез натиск и фалшификации. В случай, че се докаже вината на нейните съставители, те трябва да понесат своята отговорност"
Каква отговорност бе, Станишев? Това да не са клетвени декларации? 
Изненадани ли сте от некомпетентността? Аз - не!

Разбирам, че и БНТ са били услужливи...нали са "обществена" медия:)

Но това не е всичко!  Водевилът продължава, но вече от името на МС:  прибрали били урната "в знак на уважение към българските граждани, които се присъединиха към подписката, организирана от част от опозиционните партии."  Папките със заповедите ще бъдат предоставени на прокуратурата!?  
Българското правителство си позволява да заплашва българските граждани, които не одобряват управлението му! 
Изненадани ли сте от арогантността? Аз - не!

Станишев и сие се мислят за "свещени крави":

image

На мен ми приличат на обикновени хрантутници:

image

Реакцията на другаря Станишев е неадекватна, махленска, истерична и жалка. 
Думите чест и достойнство имат смисъл за свободните хора, а такива все още има в България. За "родените" от червеното знаме най-важните думи са ВЛАСТ и СТРАХ!  Страхът, че ще загубят властта, а без властта те са едно голямо нищо.
Неприятната подробност е, че те все още управляват. Това е положението. За сега.
Харесва ли ви? На мен - не!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - И на мене не
14.10.2008 11:33
а друга типична тяхна черта е раболепието и дупедавщината,
насочени към Москва. A това още по-малко ми харесва
цитирай
2. libertybell - deja vu
14.10.2008 13:25
Властта е по-загрижена за интересите на Кремъл...
Най-голямата опастност за националната сигурност са несъгласните с продажната й политика...
Критиците на властта са организатори на антибългарски кампании...
цитирай
3. vselenche - Здравейте!
23.03.2009 02:29
Много хубав постинг!
И какво като е от края на миналата година? Нещо да се е променило? НЕ, Станишев и сие ВСЕ така се мислят за "свещени крави", както казва правилно авторът на постинга.
И все още управляват! И ако НЕ дай Боже бъдат преизбрани, хептен НЯМА да ми хареса тази работа! Сигурно и на Вас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: libertybell
Категория: Политика
Прочетен: 786641
Постинги: 176
Коментари: 1345
Гласове: 15485