Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2007 04:33 - Долнопробно по бТV
Автор: libertybell Категория: Политика   
Прочетен: 1538 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2009 20:09


Статистиката е упражнение за ума; цифрите не въздействат на емоциите. Друго е когато гледаш и слушаш в продължение на половин час едно самодоволно и нагло нищожество, кадър на симеоновската школа, "великият" сценарист на западащото шоу на Слави - Росен Петров! Елементарни манипулации, тъпи но упорити забележки, режисирани въпроси от "публиката" - истински хор на клеветата! И много, много злоба. Целта - да се разколебаят поддръжниците на Мартин Заимов. След като приключи участието на Мартин беше изваден и последният коз - плакат на архизлодея Иван Костов с надпис "Аз Чьорни". Толкова плоско, толкова първосигнално "активно мероприятие" скоро не бях виждала. Сигурно защото не гледам българска телевизия. Решението ми беше взето още с регистрацията на "Алианс за София", но след тази вечер - в неделя ще отида да гласувам за Мартин с хъс!


Тагове:   Отврат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И аз ше клъцна едно вотче за Мартинчо.
27.10.2007 06:52
Тревица пушел, да ни е жив и здрав.
цитирай
2. liliahristova - Радвам се, че снощното шоу
27.10.2007 11:19
е имало положителен ефект сред мислещите хора. Започнах да го гледам с отврат и по чудо съм заспала към 23.15, та не успях да му хвана края. Сега, като чета libertybell, съм доволна, че съм го пропуснала.
Хубава неделя!
цитирай
3. gantree - :)
27.10.2007 12:39
е, крайно време беше :) успех на блога

снощното предаване не си струва коментарите; гледах го, не съм изненадан ни най-малко от видяното, дори очаквах да е още по-зле;

ако се погледне от "веселата страна", поведението на Росен Петров показва само едно - че дори и внукът няма право да знае, или пък да изкаже публично личното си мнение относно собствения си дядо; валидна е само "Истината" на кадрите от школата в Симеоново, никоя друга;

вярвам, че след 48 часа всичко това вече няма да има значение
цитирай
4. libertybell - Благодаря за пожеланието, Ган !
28.10.2007 18:37
Твоя е заслугата да започна блога :)
Ти ми напомни колко важни са думите.
цитирай
5. gantree - няма защо
30.10.2007 07:33
да започнеш каквото и да било е най-лесното нещо на света;
изцяло твоя ще е заслугата да го продължиш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: libertybell
Категория: Политика
Прочетен: 782338
Постинги: 176
Коментари: 1345
Гласове: 15485