Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 12:59 - Trouble in Mind
Автор: libertybell Категория: Музика   
Прочетен: 6093 Коментари: 7 Гласове:
12

Последна промяна: 29.08.2010 13:05


Автор на песента Trouble in Mind e  Richard M.Jones. Според уикипедия първият запис е от 23 февруари 1926г с певицата Bertha "Chippie" Hill и Louis Armstrong (на тромпета), но според този сайт  първият запис е от май 1924 г. с изпълнител Thelma La Vizzo,  на пианото авторът Richard M.Jones. (Не можах да намеря записът от 1924г.).

Trouble in mind, I’m blue
But I won’t be blue always
I know the sun"s gonna shine in my back door someday
Oh, I got that trouble in mind, that"s true
I have almost lost my mind
Oh life ain’t worth livin’
Sometimes I feel like dyin’
Tell you what I’m gonna do
I’m gonna lay my head
on some lonely railroad line
Oh, let that 2:19 train ease my trouble in mind
Meanwhile I got that trouble in mind
And I’m blue
But I won’t be blue always
Oh I know the sun"s gonna shine in my back door someday
If things don"t get better
I’m goin’ down to the river
I’m gonna take my old rockin" chair
Oh and if those blues overtake me
I’m gonna rock on away from here
But now I got to suffer with that trouble in mind
And I’m blue
But I know I won’t be blue always
Oh the sun’s gonna shine in my backdoor someday.




Песента е интерпретирана и записвана многократно. От всичките(?) 77 изпълнения от 1924г до 2006г. избрах няколко, които много ми харесват.












Избрахте ли си любим изпълнител? 
Аз не мога да реша... засега





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - А сега де!
29.08.2010 13:06
Такова затруднение;(( Всичките са ми любими! Това се казва Trouble in mind:)) Не мога да избера, но благодаря. След дълго отсъствие се появяваш впечатляващо :)))
цитирай
2. bilingual - :))) наистина всички са много до...
29.08.2010 16:52
:))) наистина всички са много добри. Но мен веднага ме "грабна" Нина Симоне :)))

интересно колко много кавъри има тази песен :))
цитирай
3. boristodorov56 - Джери Ли Луис!!!
29.08.2010 18:19
Джери Ли Луис!!!
цитирай
4. libertybell - Здравейте!
30.08.2010 11:11
tili,
и аз не мога да кажа окончателно. Слушам и във всяко изпълнение откривам по нещо, което мнооого ми харесва. Радвам се да те "видя":)

bilingual,
наистина Нина Симоне е просто великолепна! Когато Ричард Джоунс е записвал песента едва ли е предполагал колко много певци ще я включат репертоара си!

boristodorov56,
Джери Ли Луис ми е слабост, но тук сякаш клоня повече към типа изпълнение на Дж.Джоплин...
цитирай
5. helios - Труден избор, но Арета Франклин ми е любимка...:))
31.08.2010 21:52
Страхотен постинг, Libertybell!
Благодаря за насладата!:))
цитирай
6. bizcocho - :) Джони Кеш :)))
02.09.2010 19:39
:) Джони Кеш :)))
цитирай
7. анонимен - Арета Франклин ми е от най-любим...
10.09.2010 12:20
Арета Франклин ми е от най-любимите, но в случая не мога да кажа най! Влива повече от необходимото като собствен стил.
СТРАШНО труден избор!
Като аранжимент и стил най ми хареса най-старият запис на Берта Хил. (Какво означава прякорът и Чиппи?) Може би е зареди тромпета? Много старо, много архаично, но и толкова неподправено оригинално южняшко! Аз обожавам записи от този период. Ако има.... и от по раншен! :-)
Като дух най ми харесва Нина Симоне.Като че за нея е писано. Много близко до нея е Дж. Джоплин - харесва ми това, че в изпълнението си много внимателно е вложила своя стил , наричам го трамп-хипарски, към оргиналният южняшки
Запазила е хем духа, хем е вложила много нещо от себе си.
Арета Франклин, също е великолепна. Не мога да кажа, че е под изпълнението на другите две, но започнах прослушването от Берта и макар и скромен аранжимента ми се видя толкова изчистен, искрен, чувствен и южняшки ( зареди тромпета -:) че все сравнявам другите аранжименти с него.
И изпалнението на Розета е добро, макар че е прекалено "клубно".
От двете мъжки изпълнения определено Джери Лими хареса много повече.
Но каквито и "класации " да правим няма думи за чудото което е сътворил Ричард Джонс. Заслужава името му да остане в историята на музиката. Преди години имаше един диск "Великите песни на Америка" . Тази заслужава да е между тях!
Благодаря. СТБ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: libertybell
Категория: Политика
Прочетен: 782415
Постинги: 176
Коментари: 1345
Гласове: 15485