Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2013 22:38 - Пушачи vs непушачи ІІІ
Автор: libertybell Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1389 Коментари: 0 Гласове:
4



Въпросът за пушенето
(Есе на Джо Джаксън)

"... Аз избрах позицията „за” пушенето, не просто защото искам да се пуши (аз дори не пуша много), а защото съм загрижен за някои тревожни политически и културни тенденции. Antismoking движението е толкова преекспонирано, колкото тютюнопушенето е старателно демонизирано, че вероятно някои ще вдигнат вежди от това, което имам да кажа. Възгледите ми, обаче, са внимателно обмислени и се базират на широко изследване..."


целият текст



Есето е дълго, но си струва да бъде прочетено!



Тагове:   непушачи,   пушачи,   истерия,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: libertybell
Категория: Политика
Прочетен: 782346
Постинги: 176
Коментари: 1345
Гласове: 15485