Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 01:36 - Търся информация...
Автор: libertybell Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5585 Коментари: 14 Гласове:
6



Ваканцията беше кратка и преди да разопаковаме докрай багажа се наложи да свършим "малко" работа - инфарктен като срок  договор за стар клиент. Е, справихме се и не, не се оплаквам... но язък за почивката!

Днес се разтоварвах с "пощене" на цветята - разместване, почистване от плевели, пръскане с препарати, торене, нови саксии и т.н. Беше като медитация:)

После рових из мрежата за нов доставчик на цифрова телевизия и интернет, защото напоследък не съм доволна от Евроком. От така наречения цифров пакет отпаднаха (кой знае защо?) Discovery,  Discovery Science, Discovery Civilisation, Discovery Travel & Living  и Animal Planet... точно програмите, които гледам, когато изобщо гледам (много рядко) телевизия. Но особено се дразня от нета - плащам за 10 Мб/с, а скоростта - по всяко време на денонощието и по най-различни сайтове (по света и у нас) не достига и 6 Мб/с.  Знам, че оферират максимални скорости, но дори по тази логика - все пак би трябвало скоростта ми на достъп да бъде поне 7-8 Мб/с. В същото време се опитвам да ме убедят, че всичко било наред. Нахално! Единственото добро, което мога да кажа е, че практически нета ми не прекъсва - дори когато се тътри едва-едва.
За съжаление при мен не се предлага широколентов достъп и от Spectrum Net казаха, че за сега - тцъ!

Попаднах на оферта за двойна услуга - Юнайтед Нет и Булсатком.
Има ли някой от вас впечатления от тези доставчици?

А докато търсех разни неща попаднах на това клипче:

Просто не е за вярване, нали !?




Гласувай:
6



1. анонимен - аз ползвах
03.09.2009 01:55
Юнайдет Нет преди време в Св. Троица, не знам как е в другите квартали но при мен нета си беше екстра... :)
цитирай
2. gantree - :)))
03.09.2009 08:26
Здрасти, Либърти. Евроком стана собственост на Кейбълтел, затова имаш тия проблеми. Като се махнеш от тях, няма да имаш повече проблеми. Където и да отидеш, ще си по-добре. Булсатком като TV са перфектни, но като нет не знам. Юнайтед нет - нямам представа. Аз съм от години с НетИсСат, и съм доволен по отношение на високата скорост, нямам забележки. Когато имат проблем, не лъжат от поддръжката.
цитирай
3. mph - *
03.09.2009 14:31
Ползвам Булсатком за телевизия и съм доволен. Но аз гледам малко, по-скоро за звуков фон сутрин, докато се привеждам в работен състояние. За доставчик на интернет не знам. Ползвам малка местна мрежа.
цитирай
4. flyco - =
03.09.2009 14:39
Трябва ли да се подразбира, че става въпрос за София?
Има едно предаване за деца рано сутрин, пеят песнички или казват стихотворения. Когато водещия пита дете от провинцията от къде е то винаги си казва града, че и улицата и номера понякога. Децата от София казват "от Надежда, от Обеля" и т.н. Е, не всички, но достатъчно за да ми направи впечатление - неприятно.
С този пост е долу-горе същата работа, ако съм сбъркал, моля за извинение, но май не съм.
цитирай
5. libertybell - # 1,
03.09.2009 15:03
благодаря за инфото :)
цитирай
6. libertybell - Ган, здрасти!
03.09.2009 15:06
при мен за съжаление няма НетИсСат:(
Булсатсом ме интересува като tv, мисля че не предлагат интернет?
цитирай
7. libertybell - mph,
03.09.2009 15:08
потвърждаваш инфото за Булсатсом. Сигурно ще избера тях за tv. И аз не гледам много често телевизия:)
цитирай
8. libertybell - Флайко,
03.09.2009 15:14
не разбрах кое не ти е точно?
Вярно е, че не съм споменала изрично, че става дума за София, но от друга страна въпросите ми са съвсем конкретни: има ли някой конкретни впечатления за ЮнайтедНет (интернет) и Булсатком (tv)?
цитирай
9. flyco - Re: 8.
03.09.2009 16:51
Булсатком имат много добър телевизионен сигнал, що се отнася до програмите, зависи какъв план ще си избереш - има различни, виж кои телевизии в кой план са и си направи сметката.
Интернет ползвам от evo.bg, доволен съм.
цитирай
10. gantree - @ Флайко
03.09.2009 17:47
flyco написа:
Трябва ли да се подразбира, че става въпрос за София?
...
Е, не всички, но достатъчно за да ми направи впечатление - неприятно.
С този пост е долу-горе същата работа, ако съм сбъркал, моля за извинение, но май не съм.

Мислиш ли наистина, че на някой му дреме за твоите приятни и неприятни впечатления?
Ако имаш какво да казваш по темата - казваш. Ако нямаш - тогава си мълчиш.
Evo.bg - каква е тая селска фирма? Доволен си, защото овцете си ги пасете заедно ли?
цитирай
11. flyco - :)
03.09.2009 21:13
О, Ганчо!
цитирай
12. tili - Това е -
06.09.2009 19:26
обичта си е обич, независимо от различията ;-)))
цитирай
13. libertybell - Хахах :)
08.09.2009 02:20
tili написа:
обичта си е обич, независимо от различията ;-)))

В случая ми изглежда противоестествена!? Тази котка нещо не е "редовна"...
цитирай
14. анонимен - добре, че прочетох
15.09.2009 21:03
Днес ми се обадиха от Евроком да ме офертират към цифровата тв, да мина на пакет 3 в 1 + телефон и интернет. Явно няма да мина към тях щом не си доволна, защото офертата ми изглежда много примамлива - всичко това за 33 лв. Иначе и аз и сестра ми ползваме Юнайтед нет и сме много, много доволни. Да не дърпам дявола за опашката, н о до сега не съм имала проблеми с тях
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: libertybell
Категория: Политика
Прочетен: 786517
Постинги: 176
Коментари: 1345
Гласове: 15485